A A A K K K
для людей із порушенням зору
Підлозцівська громада
Рівненська область, Дубенський район

Конкурс на заміщення вакантної посади директора Підлозцівського ліцею Підлозцівської сільської ради Млинівського району Рівненської області

Дата: 17.07.2019 22:40
Кількість переглядів: 1368

Підлозцівська сільська рада  оголошує конкурс на заміщення вакантної посади директора Підлозцівського ліцею Підлозцівської сільської ради Млинівського району Рівненської області

Повна назва закладу загальної середньої освіти:  Підлозцівський ліцей  Підлозцівської сільської ради Млинівського району Рівненської області . Адреса закладу загальної середньої освіти: 35132, Рівненська область, Млинівський район, с. Підлозці, вулиця Незалежності, 5.

Вимоги до кандидатів: громадянин України, має вищу освіту ступеня не нижче магістра (спеціаліста)  та стаж педагогічної роботи не менше трьох років, а також організаторські здібності, фізичний і психічний стан якої не перешкоджає виконанню професійних обов’язків, вільно володіє державною мовою.

Особи, які відповідають основним кваліфікаційним вимогам і бажають взяти участь у конкурсі подають до конкурсної комісії такі документи:

письмову заяву про участь у конкурсі;

письмову згоду на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»;

автобіографію та/або резюме (за вибором претендента);

копію документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України;

копію документа про вищу освіту не нижче ступеня магістра (спеціаліста);

копію трудової книжки чи інших документів, що підтверджують стаж педагогічної діяльності не менше трьох років на момент їх подання;

довідку про відсутність судимості;

мотиваційний лист, складений у довільній формі;

згоду на відеофіксацію та її оприлюднення, складену у довільній формі;

довідку медичного закладу за місцем проживання про те, що кандидат на посаду керівника закладу загальної середньої освіти не має медичних протипоказань щодо роботи на посаді, на зайняття якої претендує.

  • фотокартку (4*6 см.);

копію військового квитка (для військовозобов’язаних);

основні заходи перспективного плану розвитку закладу загальної середньої освіти.

Особа може подати інші документи, які підтверджуватимуть її професійні та/або моральні якості.

Визначені у цьому пункті документи подають особисто (або подає уповноважена згідно з довіреністю особа) до конкурсної комісії, що знаходиться за адресою 35132, Рівненська обл., Млинівський район, с.Підлозці, вул. Незалежності, будинок 4,   з 10 липня 2019 року по 08 серпня 2019 року.

Початок  конкурсного відбору  15 серпня  2019 року .

Місце проведення конкурсного відбору: 35132, Рівненська обл., Млинівський район, с. Підлозці, вул. Незалежності, будинок 4, Підлозцівська сільська рада

Конкурс проводитиметься відповідно до Положення про конкурс на посаду керівників закладів загальної середньої  освіти Підлозцівської сільської ради Млинівського району Рівненської  області, затвердженого рішенням Підлозцівської сільської ради № 446 від 04 липня 2019 року.     

Кандидати допущені до конкурсу проходять конкурсний відбір за такими етапами:

письмова перевірка на знання Конституції України, Законів України «Про освіту»«Про загальну середню освіту» та інших нормативно-правових актів у сфері загальної середньої освіти, трудового законодавства, а також Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» на період до 2029 року, схваленої розпорядженням Кабінету Міністрів України від 14 грудня 2016 року № 988-р;

перевірка професійних компетентностей, що відбувається шляхом письмового вирішення ситуаційного  завдання;

публічна та відкрита презентація державною мовою перспективного плану розвитку закладу загальної середньої освіти, а також надання відповідей на запитання членів конкурсної комісії щодо проведеної презентації.

Інформація щодо конкретних функціональних обов’язків та умов оплати праці надається Підлозцівською сільською радою за телефоном 73-2-31 (Скібіцька Тетяна Миколаївна, відповідальна за освіту Підлозцівської ОТГ).

Формування конкурсної комісії здійснюється відповідно до Положення про конкурс на посаду керівників закладів загальної середньої  освіти Підлозцівської сільської ради  Млинівського району  Рівненської  області, затвердженого рішенням Підлозцівської сільської ради № 446 від 04 липня 2019 року.

                                                                Додаток 6

до Положення

про конкурс на посаду керівників закладів загальної середньої освіти 

Підлозцівської сільської  ради Млинівського району        Рівненської області

ПЕРЕЛІК ПИТАНЬ

для проведення письмового іспиту

І. Питання на перевірку знання Конституції України

1. Основні риси Української держави за Конституцією України.

2. Форма правління в Україні .

3. Конституційний статус державної мови та мов національних меншин України.

4. Державні символи України .

5. Конституційне право на працю .

6. Конституційне право на освіту .

7. Конституційне право на соціальний захист.

8. Обов'язки громадянина України .

9. Верховна Рада України та її повноваження.

10. Президент України та його повноваження.

11. Повноваження Кабінету Міністрів України .

12. Повноваження місцевих державних адміністрацій.

13. Система адміністративно-територіального устрою України .

14. Органи місцевого самоврядування в Україні.

15. Повноваження територіальних громад за Конституцією України.

ІІ. Питання на перевірку знань Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» на період до 2029 року

1. Мета концепції «Нова українська школа».

2. Формула української школи відповідно до концепції «Нова українська  школа».

3. Структура Нової української школи.

4. Основні методичні рекомендації щодо організації освітнього простору Нової української школи.

5. Децентралізація та ефективне управління загальною середньою освітою, що сприятиме реальній автономії школи відповідно до Концепції «Нова українська школа».

6. Випускник школи відповідно до Концепції «Нова українська школа».

7. Поняття - умотивований вчитель у Концепції «Нова українська школа».

8. Фінансово-господарська діяльність в умовах нової української школи.

9. Сутність профільного навчання в системі нової української школи.

10. Вимоги до організації інклюзивного навчання в закладах загальної середньої освіти.

11. Порядок відкриття та порядок навчання у класах з інклюзивним навчанням.

12. Індивідуальна програма розвитку особи з особливими освітніми потребами. Порядок складання індивідуальної програми розвитку.

13. Ключові компетентності відповідно до Концепції «Нова українська школа».

14. Сутність педагогіки партнерства у Новій українській школі.

15. Функції та обов’язки директора закладу освіти.

 ІІІ. Перелік питань на перевірку знань Закону України «Про освіту»

1. Права та обов’язки учасників освітнього процесу.

2. Органи управління освітою.

3. Поняття Державного стандарту загальної середньої освіти.

4. Типи закладів загальної середньої освіти.

5. Діти, які потребують особливої уваги держави.

6. Право на освіту.

7. Соціально-педагогічний патронат в системі освіти.

8. Форми навчання.

9. Режим роботи закладу загальної середньої освіти.

10. Повноваження місцевих органів державної виконавчої влади та органів місцевого самоврядування в галузі освіти.

11. Навчальні плани та навантаження учнів.

12. Статус закладу освіти.

13. Освітні рівні в Україні.

14. Основні принципи освіти.

15. Державний контроль за діяльністю закладів загальної середньої освіти.

ІV. Перелік питань на перевірку знань Закону України «Про загальну середню освіту» та інших нормативно-правових актів у сфері освіти, трудового законодавства

1. Повноваження закладу загальної середньої освіти. 

2. Повноваження педагогічної ради закладу загальної середньої освіти.

3. Основні принципи планування роботи закладу загальної середньої освіти.

4. Механізм створення, ліквідації та реорганізації закладів загальної середньої освіти.

5. Атестація педагогічних працівників.

6. Організація харчування в закладах освіти .

7. Організація методичної роботи у закладах освіти: її значення та суть.

8. Порядок ведення ділової документації у закладах загальної середньої освіти.

9. Організація роботи з обдарованими дітьми.

10. Порядок призначення та звільнення працівників закладів загальної середньої освіти.

11. Види відпусток. Порядок надання щорічних відпусток працівникам.  Щорічна основна відпустка та її тривалість.

12. Обов’язки керівника закладу загальної середньої освіти.

13. Організація навчання дітей з особливими освітніми потребами.

14. Зарахування, переведення та випуск дітей із закладу загальної середньої освіти.

15. Порядок проходження державної підсумкової атестації учнями закладів загальної середньої освіти.

V. Перелік ситуаційних завдань.

Ситуація 1.

         Кінець серпня. У кабінет директора закладу загальної середньої освіти приходять 15 учнів 10 класу (всього у класі - 28 учнів) і просять призначити класним керівником не Марію Петрівну, а Юлію Іванівну (у минулому році на паралелі було три дев’ятих класи, при формуванні десятих класів стало два і зміна класних керівників була неминучою). Якими мають бути дії директора закладу загальної середньої освіти?

Ситуація 2.

Кінець першого півріччя навчального року. Другий клас. Вчитель початкових класів працює з дітьми з першого класу на час відпустки по догляду за дитиною основної працівниці. Основна працівниця повідомляє про свій намір перервати відпустку по догляду за дитиною і стати до роботи з січня місяця. Батьки звертаються до директора школи з проханням не міняти вчительку, тому що діти до неї звикли. Які дії директора закладу загальної середньої освіти?

Ситуація 3.

Молодий педагог не вийшов на роботу без попередження адміністрації, знаходився поза зоною досяжності мобільного зв’язку. Наступного дня прибув на роботу живий - здоровий. Дії директора закладу загальної середньої освіти?

Ситуація 4.

Делегація від батьків другокласників звернулась до директора закладу загальної середньої освіти з проханням перевести у інший клас учня, який порушує дисципліну, обзиває дітей. Мотивуючи  свою вимогу тим, що переживають за життя і здоров’я своїх дітей. Поводяться категорично, обіцяють звернутися до органів управління освітою, селищної ради. Які дії директора закладу загальної середньої освіти?

Ситуація 5

Конфлікт відбувся між молодою вчителькою музики і учнем 6-го класу Ігорем, важким, запальним хлопчиком із неблагополучної сім’ї, який не користується в класі авторитетом. Тривав урок музики, учителька оголосила оцінки за вікторину, проведену на минулому уроці. Ігорю здалося, що вчителька занизила йому оцінку. Він грубо обізвав її та вийшов із класу. Вчителька веліла переказати Ігорю, щоб до неї на урок він більше не приходив. Як установити нормальні взаємини між учнем і вчителем музики?

Ситуація 6.

Миколка, кмітливий, енергійний і непосидючий п’ятикласник, постійно дратує вчительку своїм базіканням та вертлявістю. Не допомогло пересаджування за першу парту. Дисциплінарні зауваження лише на декілька хвилин заспокоюють пустуна. І ось одного разу, не витримавши перешіптування хлопчика з сусідом, педагог рішуче заявила: „Наступного разу без батька або матері на урок не приходь!” Засмучений п’ятикласник кулею вилетів із класу. Вчителька звернулася за порадою до директора закладу загальної середньої освіти.

Ситуація 7.

У дівчинки зіпсувалися взаємини з класним керівником. На її уроках Оля не відповідає, на спроби з’ясувати ситуацію говорить грубощі або вперто мовчить. Прохання і вимоги не виконує, порушує дисципліну, причому робить це демонстративно, підкреслюючи свою неповагу до вчительки. Що б ви порадили вчительці?

Ситуація 8.

Учень 10-го класу на уроках історії займався з великим небажанням. Учитель не змогла знайти контакт із учнем, часто робила йому грубі зауваження з приводу його ставлення до занять. Учень у відповідь на це навмисно порушував дисципліну. Одного разу він так поводився на уроці, що вчителька попросила його вийти з класу. Учень відмовився виконати прохання вчителя. Тоді вона підійшла до його столу, взяла портфель і викинула в коридор. Учень підійшов до столу вчительки, узяв її сумку і кинув уздовж класу. Вчителька звернулася до директора закладу загальної середньої освіти за порадою.

Ситуація 9.

Директор закладу загальної середньої освіти  усвідомив, що у педагогічному колективі працює  педагог, який має непересічні лідерські здібності і є неформальним лідером у колективі. Тобто є потенційним конкурентом директора. Як правильно вибудувати виробничі відносини з таким педагогом?

Ситуація 10.

Заступники директора закладу загальної середньої освіти мають великий досвід управлінської роботи, але гальмують інноваційні проекти в закладі освіти, при цьому уміють  переконливо доводити свою правоту. Як вплинути на таких заступників?

Ситуація 11.

Заступник директора закладу загальної середньої освіти, вчитель історії, не підготував вчасно  важливі документи, чим створив несприятливу ситуацію у роботі і  отримав  догану за недобросовісне виконання обов’язків.  У той же час стає відомо, що його учень здобув перемогу на олімпіаді всеукраїнського рівня. Чи правильно буде одразу після покарання заохочувати і визнавати заслуги підлеглого?

Ситуація 12.

Педагог-організатор закладу загальної середньої освіти О.В. повернулася з відпустки із запізненням на два дні і мотивувала це тим, що «неможливо було виїхати з Мелітополя, де вона відпочивала». За порушення трудової дисципліни їй винесли догану. Незабаром після цього відбувся міський КВК між командами закладів загальної середньої освіти, в підготовці до якого  О.В.  брала найактивнішу участь і команда школи посіла 1 місце.

Проте на педраді, де підбивалися підсумки роботи школи за семестр, О.В. не була навіть згадана в числі учасників підготовки до цього  заходу, бо  заступник директора  викреслила її прізвище з тексту своєї  доповіді.

Як правильно вчинити директору у даній ситуації?

Ситуація  13.

Учитель В.В.  систематично порушує дисципліну і не виконує своїх професійних обов'язків при потуранні його безпосереднього керівника  -заступника директора М.М..  Директор закладу загальної середньої освіти  знає не тільки про погану роботу В.В., але й про те, що М.М. не явно, внаслідок своєї слабохарактерності чи приятельських стосунків з В.В.., фактично заохочує недобросовісність В.В. чи замовчує її. Безпосередніх, явних причин і зачіпок для покарання  М.М. (безпосереднього керівника), начебто немає: покараним повинен бути В.В. (підлеглий). Але водночас директор школи усвідомлює, що в поганій роботі В.В. є значна частка вини М.М. Кого ж варто більшою мірою покарати?

Ситуація  14.

До директора закладу загальної середньої освіти  звернулися батьки учениці 8 класу з тієї причини, що однокласник їхньої дочки виставив у соцмережі  відео, на якому зафіксоване її  побиття іншими учнями.  Якими мають бути дії директора у такому випадку?

Ситуація 15.

Учень третього класу впадає в істерику на уроці, як наслідок травмує себе, вчителька і медсестра вимушені  тримати його, щоб він не причинив в подальшому шкоди собі та іншим дітям. Наступного дня батько хлопчика пише скаргу на ім’я директора закладу загальної середньої освіти  з причини фізичного насилля педагогів  над його  дитиною.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь